Delilah's Blog

Cuvinte cu chip de adevar

Awake

1376392_648920338471910_1156879409_n       Am luat o pauza de la realitate. Am descoperit ca am uitat ce inseamna sa simti, devin pe zi ce trece tot mai imuna mie, trairilor mele interioare. M-a lovit un val pe care nici nu il cunosc si nici nu il vad. E doar ceata, nestire.. Dar stiu ca va trece. Poate nu acum, poate nu maine, ci atunci cand nici nu ma voi astepta. 

      Fiecare vis devine realitate si asta depinde de cat de mult ti l-ai dorit!

      Dar imi stiu propriul raspuns, imi cunosc propria-mi gandire si imi simt dezamagirea! Nu vreau asta acum, caci gandul mi-e departe. Gradul de maturitate s-a abatut prea mult asupra umerilor mei, pentru a ma plange ca un copil mic pentru ceea ce nu am!

      Prin urmare, bine ai revenit dulce amintire ce ai amortit in scris peste inima mea! Nu mai erai acolo, caci radiera creionului meu, te-a sters. Te-am aerisit, si nici parfumul tau nu mai este aici. 

      Te-am uitat! Vai, ce ma bucur ca te-am uitat! Dar m-am uitat si pe mine. 

Octombrie 19, 2013 - Posted by | Personal

1 comentariu »

  1. Este superb videoclipul si foarte real in acelasi timp.
    Exista oameni si locuri iar daca nu te afli sau nu locuiesti intre cei ca tine esti automat pus deoparte si ai un trai destul de agitat datorita celor care nu te inghit deoarece simt ca nu esti ca ei ci superior.

    Comentariu de Ana | Noiembrie 27, 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

